Beklager, men denne diskusjonen er nettopp avsluttet.
Merker:
Hei hei.Syntes healing er en fin behandlingsmåte.Har tatt Reikikurs for noen år siden,og startet en alternativklubb hjemme hos meg hvor vi møttes 1gang i mnd,Vi hadde det kjempeartig fordi vi drev med litt forskjellig innen det alternative.Har vært inne på tanken å starte en ny klubb.Herlig å treffe mennesker med samme innteresser.Er også medlem av Energica så jeg har en del bøker.For øyeblikket holder jeg på med Energihealing og The Secret.Spennende.Har forresten kallenavnet Oceana blue på nettby om noen ønsker å ta kontakt.Klemz
Turid sa:Hei hei.Syntes healing er en fin behandlingsmåte.Har tatt Reikikurs for noen år siden,og startet en alternativklubb hjemme hos meg hvor vi møttes 1gang i mnd,Vi hadde det kjempeartig fordi vi drev med litt forskjellig innen det alternative.Har vært inne på tanken å starte en ny klubb.Herlig å treffe mennesker med samme innteresser.Er også medlem av Energica så jeg har en del bøker.For øyeblikket holder jeg på med Energihealing og The Secret.Spennende.Har forresten kallenavnet Oceana blue på nettby om noen ønsker å ta kontakt.Klemz
© 2009 Laget av Oagee på Ning. Lag ditt eget sosiale nettverk